robotyka w przedszkolach

Cotygodniowe zajęcia dodatkowe
Budowa ekscytujących modeli z klocków
Zasady działania maszyn prostych
Dwuosobowe zespoły

ZAJĘCIA REALIZOWANE W PRZEDSZKOLACH

Cotygodniowe zajęcia dodatkowe z robotyki, na których przedszkolaki mają niepowtarzalną okazję budowania zawsze ekscytujących modeli z LEGO® Education. Zajęcie skierowane są na rozwój kluczowych kompetencji technicznych, tak aby dzieci poznały zasady działania maszyn prostych i nauczyły się budować konstrukcji w oparciu o instrukcje z dostępnych klocków.  
Dzieci pracują w dwuosobowych grupach, na które przypada jeden zestaw klocków. Każde zajęcia składają się z części wstępnej, wprowadzającej dzieci w omawiany temat np. poprzez filmy video, bajki, wiersze, pokazy slajdów, tak aby każdy miał możliwość poszerzyć swoją wiedzę w przystępny sposób. Część główna wykorzystywana jest na projektowanie i budowanie własnych konstrukcji, które można ożywić za pomocą prostych ruchów.
Tematy na zajęciach realizowane są w ramach dwóch bloków:
  • zadania problemowe
  • zajęcia z instrukcją

ZESTAWY NA KTÓRYCH PRACUJĄ DZIECI:

EarlySimpleMachinesSet-9656-17P02_2

 

Wyjątkowa seria klocków zawierająca osie, przekładnie, zębatki, korbki, koła, przeznaczona do nauki, dwukrotnie większa od standardowych klocków przez to także bezpieczna, dająca nieograniczone możliwości konstruowania

ZAJĘCIA REALIZOWANE W PRZEDSZKOLACH

Cotygodniowe zajęcia dodatkowe z robotyki, na których przedszkolaki mają niepowtarzalną okazję budowania zawsze ekscytujących modeli z LEGO® Education. Zajęcie skierowane są na rozwój kluczowych kompetencji technicznych, tak aby dzieci poznały zasady działania maszyn prostych i nauczyły się budować konstrukcji w oparciu o instrukcje z dostępnych klocków.  
Dzieci pracują w dwuosobowych grupach, na które przypada jeden zestaw klocków. Każde zajęcia składają się z części wstępnej, wprowadzającej dzieci w omawiany temat np. poprzez filmy video, bajki, wiersze, pokazy slajdów, tak aby każdy miał możliwość poszerzyć swoją wiedzę w przystępny sposób. Część główna wykorzystywana jest na projektowanie i budowanie własnych konstrukcji, które można ożywić za pomocą prostych ruchów.
Tematy na zajęciach realizowane są w ramach dwóch bloków:
  • zadania problemowe
  • zajęcia z instrukcją
SImple Machines 9689

SImple Machines 9689

 

Zestaw klocków o standardowym rozmiarze, stanowiące odwzorowanie klocków LEGO Duplo Maszyny Proste wzbogacone
o silniki Power Function LEGO umożliwiające wprowadzenie w ruch budowanych konstrukcji.

ZAJĘCIA REALIZOWANE W LOKALU

Przebieg zajęć:
Zajęcia są propozycją przede wszystkim dla dzieci, które nie maja możliwości skorzystać z zajęć odbywających się w przedszkolu. 
Robotyka odbywa się raz w tygodniu i twa pełną godzinę zegarową. Na zajęciach dzieci mają możliwość poznać konstrukcje maszyn, rozszerzyć swoje umiejętności logicznego myślenia, rozbudzić wyobraźnie czy poćwiczyć zdolności manualne. Przekonujemy dzieci, że nauki ścisłe nie muszą być ani nudne ani trudne. 
Dzieci pracują w dwuosobowych grupach na jednym zestawie klocków. Uczą się poprzez to współpracy, podziału pracy, empatii i mają możliwość wspólnie rozwiązywać problemy. 
Konstrukcje dostosowane są do wieku i możliwości dzieci co skutkuje rozwijaniem wielu  umiejętności przy wspaniałej zabawie. 

ZESTAWY NA KTÓRYCH PRACUJĄ DZIECI:

Maszyny Proste 9656

Maszyny Proste 9656

 

Wyjątkowa seria klocków zawierająca osie, przekładnie, zębatki, korbki, koła, przeznaczona do nauki, dwukrotnie większa od standardowych klocków przez to także bezpieczna, dająca nieograniczone możliwości konstruowania

ŚRODA godz. 17:00 – 18:00 

ZAPISY: roboludzik@gmail.com*

*uwaga! do utworzenia grupy niezbędny jest zapis minimum 8 dzieci

Maszyny Proste 9689

Maszyny Proste 9689

 

Zestaw klocków o standardowym rozmiarze, stanowiące odwzorowanie klocków LEGO  Maszyny Proste wzbogacone  o silniki Power Function LEGO umożliwiające wprowadzenie w ruch budowanych konstrukcji.

WTOREK godz. 17:00 – 18:00 

ZAPISY: roboludzik@gmail.com*

*uwaga! do utworzenia grupy niezbędny jest zapis minimum 8 dzieci

Zapisy jedynie drogą mailową. Do utworzenia grupy niezbędny jest zapis minimum 8 dzieci. Poniżej znajduje się formularz zgłoszeniowy. 

Uwaga! Zajęcia z robotyki odbywające się stacjonarnie w lokalu są zryczałtowane. 

MECHANIZMY 

 

CENNIK

 

 

Jakie korzyści wynikają z zabawy klockami?

  • Doskonalą zdolności manualne 
  • Otwierają przed dziećmi wiele możliwości
  • Gwarantują świetną zabawę połączoną z kreatywną nauką
  • Poszerzają wyobraźnię i stymulują kreatywność
  • Rozwijają orientację przestrzenną
  • Ćwiczą koncentrację
  • Uczą konstruowania i rozwiązywania problemów
  • Ulepszają pracę w zespole poprzez podnoszenie poziomu empatii i wzajemnego słuchania się z szacunkiem i uwagą
  • Rozwijają precyzję, spostrzegawczość i cierpliwość
  • Dają pasję poznawania i odkrywania
  • Wyciszają i niwelują napięcia układu nerwowego
  • Uczą otwartości i odblokowują dzieci nieśmiałe
  • Wzmacnia samoocenę poprzez rozwiązywanie problemów i realizację zadań

 

Roboludzik – kim jesteśmy?

  • Jesteśmy firmą mobilną, która oferuje zajęcia dodatkowe z robotyki głównie w przedszkolach, placówkach opiekuńczo – wychowawczych i instytucjach oświatowych dlatego dzieci nie muszą być przewożone w różne części miasta, aby mogły skorzystać z zajęć dodatkowych.
  • Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą, która oferuje zajęcia dodatkowe dla dzieci już od 3 roku życia. Pracujemy na klockach LEGO® Education, których głównym celem jest: Edukacja poprzez konstruktywną zabawę.
  • Firma powstała z myślą stworzenia jakościowych zajęć dodatkowych, których głównym atutem byłyby klocki konstruktywne. Stawiamy na indywidualne podejście do dziecka, dostosowanie stopnia trudności zajęć do grupy, rozbudzenia kreatywności i wyobraźni.
  • Zabawy z wykorzystaniem klocków LEGO@ Eduction prowadzone są przez wykwalifikowanych pedagogów,  w celu nabycia przez dzieci nowych umiejętności i wiedzy o świecie.
  • Przedszkolaki na spotkaniach mają niepowtarzalną okazję budowania prostych i zaawansowanych ale zawsze ekscytujących modeli z klocków. Poprzez świadome kreowanie i rozbudzanie zainteresowań oraz stymulowanie rozwoju osobowości  w aspekcie kreatywności przyszłe zajęcia z nauk ścisłych będą dla dzieci łatwe i przyjemne, a skomplikowane zadania będą same wynikały z przeprowadzonych zajęć.